به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان گناباد، حسین زاده مسئول کتابخانه عمومی شهدای زیبد از برگزاری نشست کتابخوان مدرسه ای آذر ماه در دبستان سعیده زیبد خبر داد. وی افزود: نشست کتابخوان مدرسه ای در اواخر اذر ماه امسال با حضور پرشوردانش آموزان دبستان سعیده زیبد برگزار گردید ، در این نشست جمعی از دانش آموزان به معرفی کتاب های خوانده شده پرداختند. عناوین کتاب های معرفی شده دراین نشست مدرسه ای عبارتند از:
ü کتاب" نامش محمد بود" تالیف مهدی ایت اللهی انتشارات مدرسه؛ ارائه توسط دانش اموزپایه سوم دبستان و عضو فعال کتابخانه مینا عجم زیبد
ü کتاب " مامان بزی پشت در است" تالیف علی اصغر سیدآبادی انتشارات منظومه خرد؛ ارائه توسط دانش اموز پایه سوم دبستان و عضو فعال فاطمه صباغ
ü کتاب " فرانکلین یک حیوان خانگی می خواهد" تالیف پالت بورژوا انتشارات پیک دبیران، ارائه توسط دانش اموز پایه سوم دبستان و عضو فعال فاطمه فغانزاده
ü کتاب " حضرت جعفربن محمد" تالیف مهدی دحیدی صدر انتشارت براق؛ ارائه توسط دانش اموز پایه سوم دبستان و عضو فعال محسن محمدی
ü کتاب " نردبان آسمان" تالیف محمدکاظم مزینانی انتشارات قدیانی کتاب های بنفشه؛ ارائه توسط دانش آموز پایه دوم دبستان و عضو فعال امیرحسین شهابی
ü کتاب " تو بوی سیب می دهی" تالیف جعفر ابراهیمی اتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ ارائه توسط دانش اموز پایه سوم دبستان و عضو فعال هانیه خانیکی
ü کتاب" قصه های شب چله" تالیف الهام ابراهیمی انتشارات سروش ارائه و قصه گویی این کتاب برای دانش اموزان بمناسبت شب یلدا توسط مسئول و کتابدار کتابخانه مریم حسین زاده
حسین زاده بعد از اتمام نشست مدرسه ای با اهدای لوح تقدیر مسابقه کتابخوانی رضوی کتاب دوست مهربان کبوترها انان را به مطالعه بیشتر کتاب در کنار انجام تکالیف درسی تشویق کرد



کتابخانه عمومی روستایی شهدای زیبد...
ما را در سایت کتابخانه عمومی روستایی شهدای زیبد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: پنجشنبه 19 مرداد 1396 ساعت: 9:15